Dé Blueskrant 26 en 27 | Festival edities bij uitstek

De redactie van Dé Blueskrant gelooft in de kracht van samenwerking. Zonder de inventieve, inspirerende, energieke en helende kracht die de gehele culturele sector uitstraalt kan ook Dé Blueskrant niet laten zien waar het goed in is. De huidige maatregelen die gelden voor de culturele sector is voor vele podia, kunstenaars, artiesten, musici en beroepen die daaraan gerelateerd zijn [bijv. geluid- en lichtbedrijven, podiumbouwers, etc.] een druppel op een gloeiende plaat.

Nieuws en agenda’s

Editie 26 van Dé Blueskrant verschijnt hierom in de laatste week van Februari, twee weken later dan gepland maar met evenveel liefde en energie gemaakt. We hopen op deze manier de podia, festivals, musici en gerelateerde beroepsgroepen iets meer tijd te geven om zich al dan niet te melden met hun nieuws en agenda’s voor aankomende krant.

Advertentie-inkomsten

De redactie van Dé Blueskrant heeft in 2015 bewust gekozen om de krant gratis aan te bieden aan de lezers waardoor al het nieuws, interviews, tips, agenda’s en andere content m.b.t. blues, roots, Americana, soul, jazz en rock, letterlijk voor iedereen beschikbaar is. Dé Blueskrant is daarom volledig afhankelijk van advertentie-inkomsten. Uiteraard zijn we niet alléén afhankelijk van de culturele sector maar zijn ook alle muziek en lifestyle gerelateerde adverteerders van harte welkom.

Ticketacties, weggeefacties en winacties zijn zowel in de fysieke krant als via onze social media kanalen aan te bieden. Laat het ons weten en we komen samen tot het gewenste resultaat.

Festivals

Breng je voorjaars- of zomerfestival onder de aandacht in de komende Blueskrant met een mooie advertentie en redactionele content. Editie 26 [februari t/m eind april] én 27 [mei t/m eind juli] van Dé Blueskrant zijn bij uitstek de edities hiervoor. Wij denken graag met je mee en doen een passend voorstel voor één of twee edities.

Festivalbijlage

Daarnaast is Dé Blueskrant gespecialiseerd in festivalbijlages. Voor Texel Blues, Ribs & Blues, Blues in Wijk en Flirting with the Blues maakte de redactie al menig festivalbijlage.

Adverteren | Abonneren | Pick Up Point

Dé Blueskrant wordt in een oplage van 20.000 kranten gratis verstrekt in Nederland en een gedeelte Vlaams België bij alle podia, de beste platenwinkels van Nederland, diverse muziekwinkels, alle KEYMUSIC-muziekwinkels in Nederland en diverse clubs, cafés en theaters.

Wil je adverteren in de aankomende editie stuur ons dan een e-mail: info@deblueskrant.nl of vul het advertentieformulier in op onze website. We doen je graag een voorstel. Deadline editie 26: 10 februari a.s. Deadline editie 27: 25 april a.s.

Abonneren op Dé Blueskrant kan ook. Ontvang 4 x per jaar Dé Blueskrant thuis op de mat. Via dit formulier meld je je aan. Abonneren Blueskrant

Wil je een Pick-Up Point worden voor Dé Blueskrant en deze gratis verspreiden onder je klanten of gasten laat het ons weten via: info@deblueskrant.nl

We verwelkomen je graag in de komende edities van Dé Blueskrant.

Redactie: Dé Blueskrant

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.